Monday, March 9, 2009

SELAMAT MAULIDUR RASUL 2009





SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL
sempena hari yang mulia tuk, ajk kpg aku telah menganjurkan majlis perarakan yang disertai oleh penduduk kampung. kami telah di bahagikan kepada beberapa zon dan setiap zon telah menyediakan sepanduk masing2. perarakan ini hanya dijlnkan di dalam kampung kami je. tujuan diadakan majlis seumpama ini adalah untuk memeriahkan lagi sambutan Maulidur Rasul tahun ini.
meriah wei...
so, hanya gambar tok yg sempat di rakam oleh adikku. lepas berarak blh g masjid pastok...
hehehehe...
pasya.....MAKAN la....

7 comments:

kasma said...

ai... sikda pun nangga muka ktk??

oooo kmk ykin time tok ktk tgh sleeping beuty nak...

Ayan said...

hehehehe...
mek pun xingat mek kat cne..
tp yg pst kmk ada dlm kelompok ya...

hehehehe...
yakah???

kasma said...

bulak...

elless.. mcm kmk sik tau..
ktk ada sine..
kan ktk mdh kitak bgun pg2 masak kari ayam..

hehehehhe

Ayan said...

hahaha..
ya ka..lupak mek...

opsssss...
bocor rahsia...

hehehehe

kasma said...

elleh..
ngaku masak konon...

suwuh molah milo jak sndri malas...

elless..

Ayan said...

hehehe...
tgh mlm ni nak mlh milo...

kmk mtk ngn ktk la..

heheheh...

kasma said...

milo..milo..milo...

sapa mau milo.. sila angkat tgn k..